top of page

Air Care מערכת אוטומטית לבקרת ריחות

יותר ויותר צרכנים דורשים סביבה שלא נראית נקיה, כי אם גם מריחה נקי. חברת ר.ד. אוליפנט מובילה בשטח טיפול אוטומטי באויר. המגוון שלנו של מערכות אוטומטיות לטיפול באויר משלב טכנולוגיית חלוקה חדשנית ואמינה עם מילויים איכותיים מהמעלה הראשונה המפיקים רעננות וניחוח מתמשכים היכן ומתי שיש בהם צורך.

חברת טי.סי (המשווקת בלעדית על-ידינו) הייתה חלוצה בפיתוח ניחוחות מרענני אויר המשלבים טכנולוגיית ניטרול ריחות עם שמני ניחוחות של מעצבים. מוצרי טיפול האוויר שלנו מספקים פתרון מעשי לבקרת ריחות רעים תוך שיפור התדמית של העסקים שמשתמשים בהם.

כל תרכובות המילויים מכילים מיקרוטרנס, גורם קנייני המנטרל ומבטל ריחות, ולא רק "מכסה" על ריחות רעים.

3000 תרסיסים למילוי

כל מילוי מספק בצורה אמינה 3000 מנות מדודות של ניחוח בקרת ריחות. כל תרסיס משוחרר אוטומטית במרווחים קבועים, ומסלק אוטומטית ריחות רעים, עיקשים ו"בלתי נמנעים" יחד עם שמירה על סביבה רעננה וריחנית

בטוח יותר

כל הניחוחות פותחו על ידי יצרני בשמים אירופיים מובילים, אשר חקרו את הניחוחות המועדפים באירופה. הם נבדקו במלואם (אם כי לא על בעלי חיים) ומתאימים לחוקים הנוכחיים של הקהילייה האירופית, והם חופשיים מתוספים אשר אמנם משתמשים בהם בדרך כלל אולם הם עלולים להיות מזיקים, כמו אתר גליקול ונוניל פנול.

ריח של עסק - הפנים של עסק

סביבה נקייה וריחנית מעבירה מסר ברור ללקוחות, מבקרים, דיירים ועובדים אודות הסטנדרטים של המוסד. ריח רענן ונעים מדגיש את העובדה שסביבתנו נקיה ושחשובים לכם הבטיחות והנוחיות. טי.סי פיתחה מגוון רחב של ניחוחות מעצבים מודרניים אשר נחקרו ופותחו על ידי יצרני בושם מובילים באירופה.

טכנולוגיית חלוקה

עם מערכת אוטומטיות לטיפול באוויר של טי.סי, ניחוח רענן ומנטרלי ריחות משוחררים לתוך האויר אוטומטית ולאורך זמן, ומספקים ריענון אוויר סביב השעון.

כל מתקן חלוקה אוטומטית אירוסול, מספק אופציות תיכנות ייחודיות להתאמה ליישומים שונים ודרישות טיפול באוויר. המתקן פועל עם שתי סוללות המספיקות לפחות עד שנתיים. יחידה אחת תחזיק אזור בנפח של עד 168 מטרים מעוקבים (6000 רגל מעוקבים) רענן וחופשי מריחות רעים. לא משנה באיזו

תכנית תיבחר, כל מילוי יספק תמיד 3000 תרסיסים מדודים.

bottom of page