top of page

חומרי ניקוי איכותיים בזול

חומרי הניקוי המשמשים למשל אולמות אירועים, מפעלים, מסעדות או בתי קפה, מהווים סעיף משמעותי ברשימת ההוצאות. הכמויות המכובדות של חומרי הניקוי מתורגמות במרוצת הזמן לסכומים רציניים של כסף ולעתים די בפער מחירים של עשרות אגורות, כדי להוביל להוצאה מיותרת של אלפי שקלים מדי חודש. חשוב להבין כי ככל שהשימוש בחומרי הניקוי השונים אינטנסיבי יותר וככל שמדובר ביותר מוצרים, כך ישנה חשיבות רבה יותר לבחירה זהירה ומושכלת של חומרי ניקוי במחירים הוגנים.

איכות מול עלות

כאשר מבצעים סקר שוק ועורכים השוואת מחירים קפדנית על מנת לרכוש חומרי ניקוי איכותיים בזול, חשוב לשים לב למילה "איכותיים". זאת כיוון שלא אחת מקריבים בעלי המקום את נושא האיכות על מזבח העלות ומדובר בטעות שעלולה לעלות להם ביוקר. לא אחת קורה שבעל מסעדה למשל, מחליט לחסוך כסף ולכן רוכש חומרי ניקוי זולים במיוחד. לרוע המזל, במקרים האלו בדרך כלל הריח של חומרי הניקוי כל כך לא נעים ורמת היעילות שלהם כל כך ירודה, עד שייתכן מאוד שחומרי הניקוי ייזרקו לאשפה ובמקומם יהיה צורך לרכוש חדשים.

לפיכך העצה הראשונה שלנו אליכם, אם אתם מעוניינים לרכוש חומרי ניקוי איכותיים בזול, היא קודם כל להתנסות במוצרים השונים ורק אם הם אכן איכותיים ועונים על הצרכים שלכם, לשקול להגדיל את הכמות ולבצע רכישה גדולה.

הנחות ברכישות גדולות

רבים לא יודעים זאת, אבל חלק ניכר מהחברות שעוסקות בשיווק של חומרי ניקוי איכותיים בזול, מציעות ללקוחות שלהן לרכוש מוצרים במחירים נמוכים במיוחד, תמורת התחייבות לטווח ארוך. למעשה באופן הזה החברה המשווקת משרתת את האינטרסים שלה, שכן היא מבטיחה לעצמה לקוחות חוזרים, גם אם היא נאלצת לספוג חלק מסוים מעלות המוצרים.

בנוסף לכך, חלק מהחברות מציעות מחירים נמוכים במיוחד עבור מוצרים הנמכרים בכמויות גדולות. אי לכך, ייתכן מאוד שתוכלו להפיק תועלת מרכישה של מוצרי ניקיון בקנייה מרוכזת אחת למספר חודשים (במקום רכישה של מוצרי ניקיון אחת לחודש למשל). כמו כן ישנם בעלי עסקים החוברים לרכישה מרוכזת המבוצעת על ידי מספר בעלי עסקים במשותף. באופן הזה ניתן ליהנות מרכישות אטרקטיביות במיוחד.

ריכוז הרכישות תחת קורת גג אחת

לסיום, נמליץ לכם לרכז את כל הקניות בתחום מוצרי הניקוי תחת קורת גג אחת. באופן כללי תמיד עדיף לעבוד מול חברה מקצועית אחת המספקת כמה שיותר שירותים וכמה שיותר מוצרים בתחום על פני פיזור הרכישות בין חברות שונות. כך לדוגמה, אם אתם זקוקים לחומרי ניקוי איכותיים, נסו לאתר חברה המספקת בנוסף גם למשל מתקני היגיינה ומוצרי עזר.

חברת ר&ד אוליפנט הוקמה בשנת 1972 ומציעה פתרון כוללני ללקוחות העסקיים והמוסדיים. סך הכל משווקת החברה יותר מ- 2500 מוצרים שונים המותאמים לכל לקוח ולקוח בהתאם לצרכים הספציפיים שלו על ידי אנשי המקצוע של החברה.

bottom of page