top of page

סל מוצרים מושלם עבור בתי מלון בוטיק

מלונות בוטיק כבר מזמן הפכו לטרנד החם ביותר בתל אביב בפרט, ובארץ בכלל. רבים מהם אף זכו לציונים גבוהים מאוד באתרי אינדקס בינלאומיים של בתי מלון. אחת הסיבות העיקריות לכך היא ההקפדה על פרטים. הקפדה על פרטים בראש ובראשונה היא לקבל את הלקוח מהרגע הראשון עם יחס אישי וחיוך אדיב. בנוסף, כשמדברים על הקפדה על פרטים, סביבה נקייה ונעימה יכולה להשאיר בלקוח את הרושם שאכן מדובר במלון רציני ואיכותי.

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, גילו כי הדקה הראשונה של האורח במלון היא המכרעת ביותר. כלומר, על פי ההתרשמות הראשונית של האורח עם כניסתו למלון, הוא יחליט האם המלון עומד בסטנדרטים אליו הוא רגיל או לא.

כמובן שלא צריך להיות דוקטורנט בסטנפורד בכדי לדעת שרושם ראשוני מאוד קשה למחוק. לכן, חשוב מאוד שהכניסה לבית המלון תשרה אווירה נעימה ונקייה. הפתרון אותו אנו מציעים למלונות בחדר הכניסה הוא מטהר האוויר מסוג AirCare של חברת TC המייובא בלעדית על ידינו. את הריחות למטהר האוויר עיצבו מעצבי ריח מאנגליה שעמלו על השגת ריחות מעולים עבור מגוון רחב של סביבות עבודה.

מעבר לחדר הכניסה, חשובים גם שהשירותים בחדר הכניסה יהיו היגיינים ונקיים, וישרו אווירה ביתית עבור הלקוחות. חדר שירותים היגייני ונקי מתאפיין בראש ובראשונה במשטחים נקיים. חומרי הניקוי שלנו הם מהחזקים והחסכוניים בשוק.

בשנים האחרונות, פיתחנו בר.ד. אוליפנט קטגוריה ייחודית של סל מוצרים עבור מלונות בוטיק. יותר ויותר מלונות שפונים אלינו, מבקשים שניתן להם את הפתרון שנותנים להם שלושה וארבעה ספקים.

אם את/ן מלונות ששמים דגש על הפרטים, וחשוב לכם לקבל שירות פרימיום - פנו אלינו בכדי לקבל הצעת מחיר.

bottom of page