top of page

חומרי ניקוי למפעלים

כל מפעל באשר הוא ויהיה זה מפעל מזון, מפעל טיהור שפכים או מפעל לעיבוד שבבים, מייצר במסגרת הפעילות שלו כמויות אדירות של פסולת, זוהמה ולכלוך. את חומרי הפסולת ותוצרי הלוואי המלכלכים יש לנקות באופן קבוע ובצורה יסודית לא רק משום שרמת הניקיון משפיעה על אווירת העבודה במפעל, אלא משום שהזוהמה, הלכלוך והאשפה, עשויים למצוא את דרכם בקלות למוצרים המיוצרים במפעל.

מה מאפיין חומרי ניקוי למפעלים?

חומרי ניקוי למפעלים הם ברוב המוחלט של המקרים חומרי ניקוי אגרסיביים יחסית, כאשר לרוב מדובר גם בחומרי ניקוי מרוכזים מאוד. מעבר לכך, חומרי ניקוי למפעלים הם חומרים ייחודיים שצריכים לעמוד בתקנים מחמירים מאוד, כאשר החומרים הרלוונטיים למפעל הספציפי, משתנים ממפעל למפעל. כך למשל מטבע הדברים חומר ניקוי שנעשה בו שימוש בתעשייה הכימית, לאו דווקא יתאים למפעל לייצור ממתקים ובדיוק באותו האופן חומר לשטיפת מכונות הפועלות במפעל לטיהור שפכים, לאו דווקא יתאים לניקוי מכונות לליטוש יהלומים. אי לכך, שני המאפיינים המרכזיים של חומרי ניקוי למפעלים הם עוצמה גבוהה וייחודיות.

תנו עדיפות לחברה המספקת שירות מקיף ככל האפשר

בין אם מדובר על מפעל קטן המעסיק עשרה פועלי ייצור ובין אם מדובר במפעל ענק ורחב ידיים, ניהול של מפעל הוא מלאכה מורכבת ומאתגרת מאוד. ישנו מגוון רחב של אלמנטים שצריך לתת עליהם את הדעת ולכן כל דרך שבה ניתן יהיה לרכז את המשימות, תועיל להתנהלות השוטפת של המפעל. אחת הדרכים שניתן לבחור בה על מנת לרכז את הפעילויות של מנהל המפעל או של אחראי הרכש, היא לצמצם את כמות הגופים המספקים למפעל שירות או מוצרים באופן שוטף.

אם בחומרי ניקוי למפעלים עסקינן, הרי שתמיד כדאי לתת עדיפות לחברה המספקת מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים תחת קורת גג אחת. כך ניתן יהיה לעבוד מול חברה אחת המספקת למשל חומר לניקוי רצפות, סבון ידיים ונוזל לניקוי מכונות, במקום לעבוד מול שלוש חברות שונות.

ניחוח מול יעילות

כאשר באים לבחור חומרי ניקוי למפעלים, חשוב לזכור שבמפעל בסופו של דבר עובדים בני אדם ולכן עם כל הכבוד ליעילות של חומרי הניקוי השונים, חשוב שלא להזניח את כל נושא הניחוח. הכוונה היא לכך שחומר ניקוי עוצמתי ואיכותי לא ישרת אתכם נאמנה לו יפיץ בחלל הייצור ניחוח לא נעים שיחבל באיכות העבודה ויפגע קשות באווירה. לפיכך מומלץ תמיד להתנסות בחומרים השונים ולבחון אותם הן מהיבט היעילות והן מההיבט הריחני, לפני שמתחייבים לרכישה של כמות גדולה.

לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר עם אנשי המקצוע המומחים של חברת ר&ד אוליפנט בע"מ בטלפון מספר 03-9044661. חברת ר&ד אוליפנט בע"מ מספקת יותר מ- 2500 מוצרי ניקוי למפעלים רבים בכל רחבי הארץ.

bottom of page