top of page

חומרי ניקוי לעסקים

חומרי ניקוי לעסקים מהווים לא אחת הוצאה משמעותית ביותר, אך לרוע המזל בעלי עסקים רבים לא נותנים את הדעת לנושא וכתוצאה מכך מוציאים לא מעט כסף לחינם מדי חודש. כך לדוגמה ישנם בעלי עסקים הנוהגים לרכוש חומרי ניקוי לעסקים שלהם ברשתות השיווק ובחנויות הסטנדרטיות, כלומר באותן חנויות שבהן הם רוכשים את חומרי הניקוי הביתיים שלהם.

אז נכון, סבון כלים נוזלי ביתי יכול לעשות עבודה מצוינת גם כאשר הוא נמצא בשימוש במסעדת יוקרה, אך עדיין – רכישה של חומרי ניקוי לעסקים ברשתות השיווק היא טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר.

עלות של חומרי ניקוי לעסקים

בדרך כלל חומרי ניקוי הנמכרים על ידי חברה המתמחה בשיווק מוצרים לעסקים יימכרו במחיר נמוך יותר בהשוואה לחומרי ניקוי ביתיים. מעבר לכך, לרוב חברה המספקת חומרי ואביזרי ניקוי לעסקים תוכל לספק ללקוחות שלה הנחות משמעותיות עבור רכישה של כמות מוצרים גדולה או עבור התחייבות לטווח ארוך. גם אם מדובר בעסק קטן יחסית, שלא עושה שימוש אינטנסיבי יתר על המדיה בחומרי ניקוי, על ידי רכישה מרוכזת של חומרי ניקוי, יהיה באפשרותו ליהנות מחיסכון של אלפי שקלים בשנה אם לא יותר.

שירות מקצועי ויחס אדיב

ישנם בעלי עסקים שלא נותנים את הדעת לכל נושא השירות כאשר הם בוחרים ספקית של חומרי ניקוי ועל כך יש להצר. זאת כיוון שחשוב לקחת בחשבון שהספקית של חומרי הניקוי יכולה לגרום לבעל העסק עוגמת נפש רצינית וכן לפגוע בהתנהלות השוטפת של העסק. לא נגזים אם נכתוב כי בתחום חומרי הניקוי לעסקים פועלים לא מעט חובבנים, המנהלים חברות בלתי מקצועיות בעליל.

כתוצאה מכך בעלי עסקים רבים סובלים לעתים קרובות מהזמנות שלא מגיעות בזמן, מהזמנות שלא מגיעות במלואן על רקע חוסרים במלאי, מנותני שירות לא מנומסים, חוסר שקיפות ובעיות שונות הקשורות לאמינות. לאור זאת, מומלץ תמיד לפשפש בציציות של הספקים השונים, לדרוש לקבל המלצות מלקוחות וכמובן לשים לב לשנות הוותק של כל חברה ששוקלים לעבוד מולה.

מגוון מוצרים תחת קורת גג אחת

על מנת לייעל את העבודה בכל הקשור לחומרי הניקוי, מומלץ תמיד לתת עדיפות לחברה המספקת מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים תחת קורת גג אחת שכן ספקית חומרי ניקוי לעסקים המספקת מגוון רחב של מוצרים ואביזרים, תפטור אתכם מהצורך להתנהל מול מספר חברות במקביל. בהזדמנות זו נציין כי ישנן למשל חברות המספקות בנוסף לחומרי הניקוי גם מוצרי נייר, מתקני ניקיון, כלים חד פעמיים ועוד מגוון מוצרים רלוונטיים. גם כאן חשוב לזכור כי רכישה של מגוון רחב יותר וכמות גדולה יותר, לרוב תוביל להוזלה משמעותית.

אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם חברת ר&ד אוליפנט בע"מ ולקבל פרטים נוספים בנושא בטלפון מספר 03-9044661.

bottom of page