top of page

מתקנים ומוצרי היגיינה

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בתחום המתקנים ומוצרי ההיגיינה, כאשר משנה לשנה אנחנו נחשפים לעוד ועוד חידושים ושדרוגים בתחום הדינמי והמפתיע הזה. כך לדוגמה לאחרונה הדגש המרכזי ניתן למתקנים הפועלים באופן אוטומטי ולמוצרים הפועלים ללא מגע יד אדם. אם תחשבו על זה לרגע, תגלו שמתקן לנייר לניגוב ידיים המשחרר כמות קצובה של גליל בתגובה לתנועת ידיים, היה בגדר מדע בדיוני לפני עשור בלבד, אך כיום מדובר כמובן במתקן נפוץ ביותר.

למעשה לא נגזים אם נכתוב שהמתקנים הידניים, המחייבים את העושים בהם שימוש לתלוש פיזית את מקטעי הנייר, הופכים משנה לשנה לפרימיטיביים יותר ויותר.

מה הם מתקנים ומוצרי היגיינה על קצה המזלג?

הכוונה במונח היגיינה היא לשמירה על הניקיון מההיבט הרפואי והבריאותי. לפיכך אין זה פלא שמקור המילה היגיינה הוא בשמה של היגיאה, אלת הבריאות במיתולוגיה היוונית. השמירה על ההיגיינה מתבצעת בשני רבדים: הסרה של מיקרואורגניזמים מחפצים או מהגוף ומניעת זיהום חפצים או זיהום הגוף על ידי מיקרואורגניזמים.

הדרך הפשוטה ביותר והנפוצה ביותר להסיר ולהרחיק מיקרואורגניזמים היא על ידי שטיפה במים ולכן שטיפה של פרי או שטיפת כלי מטבח הן פעולות שנועדו לשמור על היגיינה. כפועל יוצא מכך מתקנים ומוצרי היגיינה נפוצים הם לדוגמה מתקן לנייר למושב אסלה, מתקן לנייר טואלט, מתקן לסבון ידיים או חומר לחיטוי ידיים.

למה חשוב לשים לב כשרוכשים מתקנים ומוצרי היגיינה?

כאשר רוכשים מתקנים ומוצרי היגיינה, חשוב לוודא שהמוצרים עומדים בתקנים הרלוונטיים לתחום, כלומר שהמתקנים והמוצרים השונים לא מכילים למשל חומרים רעילים ושהם בטוחים לשימוש. כמו כן חשוב במיוחד לתרגל חשיבה לטווח הארוך, במיוחד כשמדובר על מתקנים ומוצרי היגיינה לעסקים, מוסדות או מפעלים.

כך לדוגמה מתקן המאפשר להקציב למשתמש ריבוע אחד של נייר לניגוב ידיים לרוב יהיה יקר יותר ממתקן "טיפש" המאפשר למשתמש לעשות שימוש בכמה נייר שרק ירצה ללא הגבלה או בקרה, אך בטווח הארוך דווקא אותו מתקן המצויד במערכת בקרה מתקדמת, יסייע לחיסכון הכה חשוב בימינו.

כמו כן חשוב תמיד לעבוד מול חברה המספקת לא רק מגוון רחב ככל האפשר של מתקנים ומוצרי היגיינה, אלא גם מבחר מוצרי ניקוי נוספים בהתאם לצורך. כשבאופן כללי מומלץ תמיד לתת עדיפות לחברה המספקת כמה שיותר מוצרים תחת קורת גג אחת.

מומלץ להתעניין ולהתעדכן

גם אם אתם מרוצים מאוד מהמוצרים ומהמתקנים שיש ברשותכם כעת, קחו בחשבון שמומלץ אחת למספר חודשים להתעניין בנוגע למוצרים החדשים שהגיעו לשוק. במקרים לא מעטים מוצרים חדשים ומתקדמים יותר נמכרים במחירים נמוכים יותר בהשוואה למוצרים הישנים ורבים לא מודעים לכך כלל. לקבלת פרטים נוספים בנושא, אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם אנשי המקצוע המומחים של חברת ר&ד אוליפנט בע"מ, בטלפון מספר 03-9044661.

bottom of page