top of page

חומרי ניקוי למוסדות ולצרכנים גדולים

האם תוכלו לנחש מה משותף למפעלי תעשייה גדולים, בתי ספר תיכוניים, מסעדות יוקרה ובתי מלון אקסקלוסיביים? ובכן, כפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, מדובר בצרכנים "כבדים" של חומרי ניקוי. חומרי ניקוי למוסדות ולצרכנים גדולים הם חומרים שונים המשפיעים בצורה משמעותית על רמת ההיגיינה במקום, על הרושם הראשוני הנוצר בעיני המבקרים, על האווירה הנוצרת בקרב העובדים וכמובן על הנראות של המקום.

חשיבות ההקפדה על עלויות חומרי הניקיון

בניגוד לחומרי הניקיון הביתיים, חומרי ניקוי למוסדות ולצרכנים גדולים הם חומרי ניקוי הנמכרים בכמויות סיטונאיות. אי לכך, בעוד שלצרכן הביתי פער של עשרות אגורות בין שני מוצרים לא אמור להוות אלמנט במערכת השיקולים, הרי שכשמדובר במוצרים הנמכרים בכמויות רציניות, כל פער של עשרות אגורות יכול להוביל להוצאה מיותרת של מאות אם לא אלפי שקלים בחודש.

מטבע הדברים ככל שכמות חומרי הניקיון גדולה יותר ומגוון החומרים רחב יותר, כך ישנה חשיבות גבוהה יותר לביצוע סקר מחירים יסודי וקפדני. כמובן שגם לאחר שכבר מחליטים על סוג המוצרים ועל זהות החברה המשווקת, עדיין לא ניתן לנוח על זרי הדפנה, שכן המחירים בתחום מתעדכנים ללא הרף ולכן חשוב להמשיך ולהישאר עם אצבע על הדופק תוך ביצוע שינויים מפעם לפעם.

עוצמה מוסדית

באופן עקרוני אין שוני רב בין חומרי ניקוי למוסדות ולצרכנים גדולים לבין מוצרי ניקוי ביתיים. בשני המקרים מדובר למשל על נוזל לניקוי רצפות, סבון לשטיפת ידיים או נוזל לניקוי שמשות. עם זאת, לרוב חומרי הניקוי המתאימים עבור מוסדות כמו למשל מלונות או גני אירועים, הם חומרי ניקוי אגרסיביים יותר. זאת כיוון שמדובר על חומרים שלא אחת נאלצים להתמודד עם סוגים שונים של לכלוך, הנחשבים לעקשניים יחסית. כמובן שלא כך הם פני הדברים בכל הקשור למוצרי ניקוי דוגמת סבון ידיים, אך כשמדובר למשל בנוזל לניקוי רצפות המתאים עבור מפעל הפועל בתחום התעשייה הכימית, מטבע הדברים יהיה עליו לעמוד במשימות מאתגרות במיוחד בהשוואה לנוזל הרצפות הביתי.

כמו כן בדרך כלל מדובר במוצרים מרוכזים יותר, המאפשרים לנקות משטחים או חללים גדולים יותר עם אותה כמות של חומר. מעבר לזה, חלק ניכר ממוצרי הניקוי המתאימים למוסדות, הם מוצרים רב שימושיים, המאפשרים ללקוחות לרכוש מוצר אחד במקום מספר מוצרים לצרכים שונים.

להתעדכן בנעשה ללא הפסקה

הזכרנו כי חשוב להתעדכן בנושא של עלויות חומרי ניקוי למוסדות ולצרכנים גדולים, אך בנוסף לכך חשוב ביותר להתעדכן גם כן בחידושים בתחום. הכוונה היא לכך שמגוון המוצרים מתעדכן ללא הרף, כאשר מדי שנה אנחנו נחשפים לחומרי ניקוי חדשים בעלי יכולות ניקוי משופרות ובניחוחות מופלאים. למעשה חומרי הניקוי התעשייתיים המודרניים, מזכירים במקרים רבים את מוצרי הניקוי הביתיים מבחינת הניחוח ונוחות השימוש.

לקבלת פרטים נוספים בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם אנשי המקצוע המומחים של חברת ר&ד אוליפנט בטלפון מספר 03-9044661.

bottom of page