top of page

חומרי ניקוי לבתי מלון

כאשר אנחנו שוהים בבית מלון, ישנם לא מעט דברים שמשפיעים על חווית האירוח שלנו, כשלא תמיד אנחנו יכולים להניח את האצבע על כל אחד ואחד מהאלמנטים המרכיבים את החוויה. יחד עם זאת, לא צריך להיות מומחה גדול, כדי להבין את החשיבות המכרעת של כל תחום הניקיון לרושם הנוצר על האורחים. בכתבה שלפניכם נפרט אודות הנקודות החשובות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת כאשר רוכשים חומרי ניקוי למלונות.

עלות החומרים

עלות החומרים היא בין הנקודות הקריטיות ביותר הקשורות לכל תחום חומרי הניקוי למלונות וזאת כיוון שמלונות עושים שימוש בכמויות גדולות מאוד של חומרי ניקוי. אי לכך, די בפער של שקל בודד בין מוצר אחד לשני, בשביל לגרור הוצאה של אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים שלא לצורך מדי שנה. לאור זאת, לפני שבוחרים את המוצר האטרקטיבי ביותר, חשוב ביותר לערוך סקר מחירים קפדני ויסודי ככל האפשר, לקבל הצעות מחיר ממגוון ספקים וכן להתעניין בנוגע לאפשרות לקבל הנחה תמורת רכישה של כמות גדולה או עבור התחייבות לטווח ארוך.

נוחות השימוש

ישנם חומרי ניקוי למלונות המגיעים באריזות שאינן נוחות לשימוש. הכוונה היא למשל לסבון ידיים המגיע במכלים גדולים של עשרים ואף שלושים ליטר. אין זה מן הנמנע שמוצרים אלו יימכרו במחירים נמוכים במיוחד, אך רגע לפני שאתם קופצים על המציאה, נסו להבין האם אכן המוצרים השונים מתאימים לכם ולצוות העובדים שלכם. תנו את הדעת למשל לחלל האחסון שלכם, לכוח האדם שלכם ולמתקני הניקוי במלון. במקרים לא מעטים עלות נמוכה באה להסיח את הדעת מכך שמדובר במוצר שפשוט לא נוח לעשות בו שימוש או לאחסן אותו לתקופות ארוכות.

איכות החומרים

לא אחת מקריבים בעלי מלונות את איכות החומרים על מזבח העלות כשהכוונה היא לכך שישנם מלונות רבים שבהם נעשה שימוש בחומרי ניקוי זולים מאוד, אך לא איכותיים במיוחד. הסוד הוא למצוא את דרך המלך ואת האיזון המושלם בין עלות נמוכה לאיכות גבוהה. איכות המוצר היא שילוב בין רמת היעילות שלו, לבין המראה והניחוח שלו. אם לא יצא לכם להתעדכן בתחום לאחרונה, אנחנו שמחים להיות הראשונים שמבשרים לכם שבשנים האחרונות באו לעולם חומרי ניקוי למלונות המתאפיינים בניחוחות עדינים, מראה טבעי ויכולת ניקיון ללא תחרות. מומלץ להתעדכן בנושא.

שירות מקיף

לסיום, כאשר בוחרים ספק של חומרי ניקוי למלונות, חשוב מאוד לתת עדיפות לספקים המספקים מגוון שירותים ומשווקים מבחר מוצרים. באופן הזה ניתן להימנע מעבודה מול הרבה נותני שירות וספקים במקביל. כך לדוגמה במקום לעבוד מול חברה אחת המספקת חומרי ניקיון וחברה שנייה המספקת מתקני ואביזרי ניקיון, תנו עדיפות לחברה אחת המספקת אביזרי, מתקני וחומרי ניקוי תחת קורת גג אחת.

חברת ר&ד אוליפנט בע"מ היא חברה וותיקה המספקת מגוון של יותר מ- 2500 מוצרים בתחום הניקיון לבתי מלון בכל רחבי הארץ.

bottom of page