top of page

כלים חד פעמיים ואריזות מזון (טייק אווי) איכותיים בזול

כלים חד פעמיים ומוצרי אריזה למזון (Take away) המשמשים למשל אולמות אירועים, מפעלים, מסעדות או בתי קפה, מהווים סעיף משמעותי ברשימת ההוצאות. הכמויות הגדולות של הכלים החד פעמיים מתורגמים בכל שנה לעשרות ואף מאות אלפי שקלים עבור בתי עסק. לעיתים פער של שקלים ואף אגורות בודדות יכול להוביל לחיסכון רב של הוצאות נכבדות. ככל שעסק צורך יותר כלים חד פעמיים ומוצרי "טייק אווי" כך החיסכון הכספי חשוב יותר.

כלים חד פעמיים בזול

איכות מול עלות

כאשר מבצעים סקר שוק ועורכים השוואת מחירים קפדנית על מנת לרכוש כלים חד פעמיים איכותיים בזול, חשוב לשים לב לטיב המוצר שאתה מקבל. לא פעם, משווקים רבים מטעים בעלי מסעדות ובתי קפה בכך שהם נותנים להם לכאורה מוצר זול יותר אך במקרים רבים הוא פחות איכותי ולכן ההוזלה היא רק למראית עין.

כמו כן, כפי שאתם יודעים לקוחות רבים קונים לרוב לפי העין והנראות של המוצר המוגמר; מוצר שמוגש בצורה יפה עם אריזת מזון יפה יוביל בהכרח לעלייה ניכרת במכירות. שלא כמו במבחני טעם עיוורים בהם הטועמים לעיתים לא מצליחים לזהות את המוצר האהוב עליהם עפ"י הטעם, האריזה היפה מעניקה למוצר תוספת נפלאה.

לפיכך העצה הראשונה שלנו אליכם, אם אתם מעוניינים לרכוש כלים חד פעמיים איכותיים בזול, היא קודם כל להשוות את המוצרים שאתם מקבלים ולא להסתמך על התיאור שנותן לכם הספק.

ריכוז הרכישות תחת קורת גג אחת

לסיום, נמליץ לכם לרכז את כל הקניות בתחום האריזות מזון (אריזות Take away), הכלים חד פעמים וכל המוצרים הנלווים תחת קורת גג אחת (כי למי מאיתנו יש כוח לקנות מכמה מקומות?). כך למשל, אם אתם זקוקים לכלים חד פעמיים איכותיים או מוצרי "טייק אווי", נסו לאתר חברה המספקת בנוסף גם מוצרי ניקוי, מוצרי ניייר, מוצרי ניילון ופתרונות היגיינה.

חברת ר&ד אוליפנט הוקמה בשנת 1972 ומציעה פתרון כוללני ללקוחות העסקיים והמוסדיים. סך הכל משווקת החברה יותר מ- 2500 מוצרים שונים המותאמים לכל לקוח ולקוח בהתאם לצרכים הספציפיים שלו על ידי אנשי המקצוע של החברה.

bottom of page